inskolning pågår

Onsdag kväll

NU är 2:a inskolnings dagen avklarad och vi tycker det har gått riktigt bra.
Idag somnade Molly även med dom andra när det var dax för vilostund så det var kul, vi får hoppas det går lika lätt imorgon :)
Det verkar vara en riktigt mysig liten grupp.

Mycket som ska fixas och handlas inför dagistart. Bla namnlappar som jag helt glömt bort att fixa...
Fick ett bra tips av en förälder på dagis Gladagrodan så igårkväll la jag en beställning där!



Dessa söta namnlapparna i olika färger & med Mollys namn såklart beställde jag.
Så nästa vecka dyker dom förhoppningsvis upp här i lådan & då ska det strykas i massor härhemma på kläder!

Nu ska jag återgå till dagischemat som ska lämnas imorgon !


Ha en fin kväll / K r A m




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det går så bra!! o vilka söta namnlappar!! Vilken sida kan man beställa dem på?? Hoppas det annars är bra med er ikväll <3 Puss å Kram

2011-08-18 @ 16:43:14
Postat av: Anna

Tryck på gladagrodan länken!!! :) Pok

2011-08-18 @ 17:43:56
Postat av: Faster C

Vad roligt att det går bra :)

2011-08-18 @ 18:55:06
Postat av: Stephie

Tack! Nu ser jag den!! Jag testade att trycka på bilden men det funkade inte :) Puss

2011-08-18 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback