kvällsmackis





Vi har nyss haft en kvällsmackis här hemma, för Molly hoppa sin gröt ikväll.
En trött liten Mollan som bara har sovit 20 min nap idag är väldigt trött och gnällig så det blir snart gonatt för hennes del.

Idag har vi varit i Lomma och hälsat på!
Det bjöds på goda frallor med massor av gott pålägg & en god kaka med jordgubbar på till kaffet.
Det tråkiga vädret verkar hålla i sig & regnet bara öser ner, nu tror jag allt hösten är här. Lite tidigt men vi kan ju hoppas på att det blir en varm lång höst som vi har framför oss!




Tända ljus är ett måste när det är mörkt ute & dessa fina ljushållarna fann jag i mina gömmor häromdagen när jag tömde tv-bänken.
Tror minsann det är en gåva ifrån A&P - Knopp&Blad !



Nu ska jag ner på golvet med dom andra 2 härhemma som är full gång med att bygga med duplo :)





Ha en mysig kväll kära ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback