9 mån idag !

Hej!

Lilla Mollan fyller 9 mån idag - HURRA!


Nu är det bara 3 månader som återstår tills det är dax för 1 års kalas..tiden går snabbt.


Dock är det fortfarande snorigt härhemma men febern är iaf borta, skönt! Nu väntar vi bara på att aptiten ska komma tillbaka. Just nu går det bara ner välling & någon majskrok så det är inte så mycket att komma med!


Ett litet tips tänkte jag dela med mig till er,  som jag fixa förra veckan med...






Jag beställde tapetprover & rama in i ramar som jag ställt lite här & var.
Denna tapeten är ifrån PIP Studio - LOVE!

Beställde 3 olika med bla rosa, blått & blommigt som ska in i sovrummet är det tänkt.




HA EN FIN DAG KÄRA NI

L O V E

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hälsa och gratulera mitt gudbarn. Och var snäll mot henne idag, när hon fyller. =)

2011-02-01 @ 13:48:58
Postat av: Stephie

Grattis till Molly på 9 Månaders dagen :) o det blev jättefint, va inne i kikade på sidan men fick beslutsångest vilken tapet man ska beställa! Men får in o lika igen :) ha en fin tisdag! PoK

2011-02-01 @ 14:13:37
Postat av: Therese

Han blev så himla sugen när han såg Molly. :)

2011-02-01 @ 16:21:09
URL: http://milianmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback