Alla Hjärtans Dag!



Alla Hjärtans Dag

&

Grattis Lillebror på din namnsdag!





Mina 2 <3 !











H E E E J !




Vackra tulpaner som jag fick i veckan står så fint på köksbordet utblommade




Välkommen måndag & ny vecka.
Förra veckan hade vi kalas för mig med vänner & familj.
Hade bla bunkrat upp med goda vanilj & kanelsnäckor.
Fick masssor fina presenter, bla dessan fina tallrikar av P&A




Mateus Tallrikar med Spetskant...l o v e l y !

Så nu ska jag börja samla på dessa, finns en hel serie med bringare, fat, skålar m.m.





Hade faktiskt planerat in en promenad jag & Molly idag men den får vi nog ställa in för ute är det värsta stormen & kallt. Så imorgon hoppas vi på bättre väder!

Nu ska jag kolla Hotell...


Ha en bra dag!


l´amour

Kommentarer
Postat av: Caroline

Å, vilka underbara tallrikar!!

Riktigt fina!

2011-02-16 @ 12:48:49
URL: http://ettendac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback