roses

Vinterlandskap igen & då börjar man fundera på om våren verkligen kommer att komma ?

Nu längtar jag verkligen efter värme & sol..och nästa vecka lovas det plusgraderhoppas hoppas!




Vår fina kökssoffa som nu är som ny med lite vit färg & nytt tyg



Älskade rosor gör en sååå glad!


Helgen blev inte riktigt som vi tänkt oss..Molly drabbades först utav av en sväng magsjuka & sen även jag i lördagsnatt så i söndags låg jag hela dagen i sängen!
Nu är vi iaf friska & krya och ska i veckan träffa mammor/bebisar, fika med vänner & jag ska jobba.


Läste i Tessi´s blogg & blev riktigt sugen på några nya fräscha basic toppar till mig själv, så får väl ner till stan & kolla in utbudet i veckan!




Hoppas ni fått en bra start på denna veckan !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback