Bad

Tittar in & säger Gokväll!


Har varit glest med inlägg ifrån oss, men vi passar på att ta vara på tiden tillsammans nu när vi alla 3 är hemma. Vi hade en fantastiskt lyckad kväll med vänner på nyår, maten var god, vinet smaka gott & sällskapet fantastiskt!
Annars i dagarna har jag äntligen fått hem en gammal kökssoffa som jag har köpt tyg till och som jag klätt idag. Så nu ska den slipas och målas VIT sen blir den lovely att ha i köket!

Idag har vi + kompisar varit på badet & simmat!
M tyckte det var riktigt mysigt & även Molly så det får vi ta och göra fler ggr.









Kramis!

Kommentarer
Postat av: Caroline&Tilde

Ser varmt och skönt ut! Kram

2011-01-04 @ 18:56:37
URL: http://tildevilde.babyblogg.se
Postat av: Stephie

fin, fina bilder! Tack för idag kompisar det va jätte trevligt! :) kramar från oss tre

2011-01-04 @ 20:39:11
Postat av: Agneta & Morfar

Blir inte Älsklingen varm i...baddräkt?! haha....sött. Kramar

2011-01-04 @ 23:45:31
Postat av: Bror, morbror, viktor, kalla mig vad du vill :)

Ser ut som att Mattias har varit o tränat den senaste tiden :D

2011-01-05 @ 13:16:06
Postat av: Faster Carro

Gud så mysigt ni verkar haft det på Babysimmet :) Jätte fina kort på er !

2011-01-06 @ 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback