Första små stegen!

Igår tog Molly sina första små steg!
Först 2 och sen 3, därefter tog det stopp.
Men när M kom hem så ville hon även visa för honom vad hon kunde och då gick hon 5 steg :)
Kan tro att jag var en stolt & glad mamma igår - vår duktiga lilla flicka! <3

Så nu går det väl bara framåt skulle jag tro.




Sötaste skorna kom snälla Faster med igår till Molly. Tack C !



Gomorgon!

Blev lite längre sovstund idag när Molly vakna 06.30, skönt!
Annars har morgnarna varit tidiga här hela veckan :S

Vi fira Mollys första steg igår med Tacos & lite gottis, det är ju trots allt helg och jag har varit riktigt duktig i veckan om jag får säga det själv med att hålla igen på en massa onyttigt.
Imorgon åker löparskorna på igen, jag är taggad!

Senare idag ska vi ner till Marknaden i stan, hoppas att regnskurarna håller sig borta bara.



Nu ska den här lilla Loppan sova



Som älskar att titta i böcker :)





Glöm inte bort Mors dag imorgon!!!


K r a m




Kommentarer
Postat av: Christina

Första stegen är ju en av dom finaste stunderna man får se. grattis :)

2011-05-28 @ 11:58:11
URL: http://xtinaonthemove.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback