Loppis & Grillad korv!

Gokväll underbara Lördag!


Vi starta vår Lördag med att åka till Loppis i Maglasäte.
Och det fler än vi som planerat in detta :)
Fann 2 ljustakar efter lite letande och de blev mina för 20kr !
Sen hade vi en mysig fika på gräset med Grillad korv & dricka.



Mina hjärtan!



Vilket underbart väder vi har haft idag, Molly lekte lite med vatten i sin badbalja direkt vi kom hem & sen kom Morbror Viktor över och åt middag med oss GRILLAT såklart : marinerade karré skivor med pommes & såser/sallad.



En liten bassäng till Molly står högst upp på "behöva" listan & jag ska ner till Lekia i stan i veckan och kolla ifall dom har fått in några!


Nu ska jag ta in tvätten & sen blir det soffhäng för min del.
M är i stan & dricker en öl med en vän!


Ha en skön kväll!

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Agneta & Morfar

Så roligt med loppis! kan vara farligt - man köper på sig för mycket...=)) Hur ser ljusstakarna ut då? Kram.

2011-05-23 @ 19:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback